Service er vigtigt for Malerfabrikken

Et af vores fokuspunkter er at give den bedste service og vi syntes det er vigtigt, at tilbyde vores kunder dette.

Vi prøver hele tiden at forbedre os og som en del af dette, udfører vi en kvalitetskontrol der består af at afdække kundens ønsker inden opstart, oprydning under arbejdet og især efter udførelsen af dit malerprojekt.
Vi arbejder, når det passer ind i kundens planer, så vi forstyrrer mindst muligt og arbejder gerne om aftenen i weekenden uden meromkostninger.

Vi udfører vores gode service hos:

  • Private
  • Butikker
  • Kontorlejemål
  • Virksomheder

En maleropgave kan blandt andet være at male lofter, hele lokaler, træværk – altså alt der indebærer malerarbejde.

Som en del af den samlede serviceløsning, tilbyder vi en efterservice, der betyder at vi altid rydder op efter arbejdets afslutning. Vi kører vores affald væk, afhjælper eventuelle mangler, gennemgår arbejdet med vores kunde og udarbejder en afleveringsforretning jf. Danske Malermestres garantiordning.

I forbindelse med afleveringen af det afsluttede arbejde, udleverer vi et skema med hvilke materialer og farver, der er anvendt.

For os er en aftale en aftale - Kvalitets malerarbejde på Sjælland